Isnin, 25 Julai 2016

QASEH GOLD DAN URUSAN POS HARI INI

Alhamdulillah, minggu lepas agak sibuk dengan urusan pengeposan sendiri produk Qaseh untuk rania dan order kawan-kawan customer. Biarpun penat sedikit sebab terpaksa berkejar ke pejabat pos bila balik dari sekolah, tapi ada perasaan puas sebab dapat pos sendiri barang kawan-kawan.

Sebelum ni bukan main relax je tini. Dapat je order terus pass kat stokis. Jadi dia akan tolong poskan untuk tini. Tapi sejak dah buat sticker nama sendiri untuk branding tini, bersemangat nak pos semua barang customer tau. Hihi. Nanti tini share sticker tu ye. So kalau kawan-kawan nak order qaseh gold lepas ni, memang tini akan sertakan nama tini yang tini lekatkan pada botol qaseh. rasa cam eksklusif gitu. Hihi. Bersemangat nak berniaga.

Petang tadi lepas sekolah, cam biasa berkejar ke pejabat pos Jerantut. Allahu Akbar, ramainya manusia sedang tunggu giliran. Nasib baik ada kerusi untuk mak Buyong ni duduk. Alhamdulillah, Lepas pos qaseh-qaseh dan cheese powder, lebih kurang kul 4.10 petang dah masa tu. Baru lah tini berkejar amik anak kat pengasuh. Syukur juga sebab Allah permudahkan urusan tini hari ini.

Untuk kawan-kawan yang dah order, jangan risau pos akan disegerakan. InsyaAllah dalam tempoh tiga hari bekerja barang akan selamat sampai.

Sambil menyelam minum air ni, tini nak share sikit testimoni seorang kawan yang berkongsi testimoni nya dengan kami. Testimoni tentang pengalaman seorang ibu yang hamil anak kedua. Ini antara manfaat qaseh yang seorang ibu hamil kongsikan.


Seronok kan bila Hb dah cantik, tak yah la dengar misi-misi membebel.

Oh ye, tini nak share jugaklah sticker nama yang tini sebut kat atas tadi. Kalau kawan-kawan nak jugak sticker cam ni, tini boleh tolong orderkan ye. Tapi kos penghantaran kawan-kawan kena tambahlah ye.


cantik tak?


Ni pulak antara barang-barang yang customer order. Ada yang nak cheese powder. Ada yang nak qaseh gold. Ada yang nak qaseh gold dan cheese powder. Alhamdulillah, ni sedikit rezeki tini. Kawan-kawan yang dah lama biz online mesti lagi gempak ordernya kan? 








Oh ye, kalau kawan-kaan nak order Qaseh gold atau Cheese powder, jangan segan untuk hubungi tini ye. Oh ye, yang nak cuba cheese powder, boleh tengok gambar promo kat bawah ye.



menyelerakan tak? hihi




Hubungi tini untuk Qaseh Gold dan Cheese powder anda ye.
KARTINI JUSOH
PENGEDAR QASEH GOLD JERANTUT
014 2907448




Tiada ulasan:

Catat Ulasan