Isnin, 22 Jun 2015

Apa Istimewanya Produk Qaseh Gold Selain Ia Produk Halal?

Assalamualaikum semua..
Produk Qaseh Gold mungkin masih terlalu sedikit jika nak dibandingkan dengan pelbagai produk yang ada di pasaran. Tapi produk Qaseh Gold ni mempunyai keunikan yang tersendiri. Apa istimewanya Produk Qaseh Gold Selain Ia adalah Produk Halal? 




APA ISTIMEWANYA PRODUK QASEH GOLD?

PRODUK BUMIPUTERA - Qaseh Gold dikategorikan sebagai minuman herba yang dihasilkan oleh Syarikat Bumiputera dan telah beroperasi sejak tahun 1983. Bangga jugak tau bernaung di bawah salah satu syarikat bumiputera. Dan tini harap, sebagai sebuah syarikat bumiputera, mereka akan sentiasa berusaha untuk menghasilkan sesuatu yang terbaik untuk kebaikan ummah di Malaysia.

MAKANAN SUNNAH - Produk Qaseh Gold adalah produk yang berasaskan gabungan sebelas makanan sunnah yang mempunyai pelbagai khasiat dan kebaikan yang tersendiri. Produk Qaseh Gold diformulasikan daripada bahan utama iaitu madu dan kurma disertai dengan habatus sauda, minyak zaitun, buah tiin, air zam-zam, delima serta gabungan herba-herba terpilih khusus untuk tujuan-tujuan tertentu khususnya untuk khasiat dalaman dan luaran. Kiranya kan setiap produk tu ada campuran herba terpilih dah. Kalau produk Qase Gold Adinda ada campuran herba yang terpilih untuk penjagaan dalaman wanita. Begitu juga dengan Qaseh Gold Kekanda, dah ada campuran tertentu khusus untuk kehebatan dalaman lelaki.Huhu.. HEBAT tau.

PENGILANGAN ISLAMIK - Kesemua produk Qaseh Gold dihasilkan dengan amalan Pengilangan Islamik (IMP) di mana para pekerjanya adalah bumiputera dan proses penghasilan produk diperkasakan dengan bacaan ayat suci Al-Quran untuk memastikan produk yang dihasilkan HALALAN TOYYIBAN, ( halal dan lebih baik)

KHASIAT DAN FUNGSI YANG OPTIMUM - satu produk Qaseh Gold tidak tertumpu kepada satu fungsi sahaja tetapi yang menariknya, pengambilan satu produk Qaseh Gold boleh memberi 1001 kebaikan lain yang tidak terduga. Contohnya, jika anda mengambil Qaseh Gold Adinda untuk tujuan menambah susu badan, dalam masa yang sama badan akan menjadi lebih bertenaga, menghilangkan penat dan stress, resdung berkurang, meningkatkan metabolisme badan, serta meningkatkan sistem imun badan kita. Beli satu tapi kesan positifnya macam-macam bergantung pada badan masing-masing.

Jadi, dah memang terbukti Qaseh Gold adalah produk yang dijamin HALAL, SUCI dan BERSIH dan BERKHASIAT. Ditambah pula dengan kelebihan Qaseh Gold dari segi gabungan pelbagai makanan sunnah dan herba yang mesra dalam sesuatu produk sehingga memberi kesan yang sangat baik kepada pengguna Qaseh Gold. Maka, apa istimewanya Qaseh Gold selain ia halal sudah dirungkai. Terpulang kepada anda sebagai pengguna yang BIJAK untuk memilih mengamalkan Qaseh Gold dan menyebarkannya kepada orang ramai atau sekadar membaca blog tini dan mengabaikannya. Jom sebarkan keistimewaan Qaseh Gold kerana ia bukan sahaja produk halal bahkan memberi kesan yang sangat positif kepada semua.

"JOM BERQASEH. SIHAT ITU JIHAD"


KARTINI BINTI JUSOH


014 2907448 (CALL/SMS/WHATSAPP)


U27/0225-606


https://www.facebook.com/tini.kartini.140

myself140383@yahoo.com





Tiada ulasan:

Catat Ulasan