Rabu, 24 Jun 2015

Soalan berkaitan Qaseh Gold

Ramadhan dah masuk hari kelapan hari ni. Dah bersahur dan berbuka dengan macam-macam resipi dah kan. Dan tini pun kadang-kadang buntu nak masak apa. Alhamdulillah, walaupun balik dah petang, tapi setakat ni takde lagi lauk bazar ramadhan. Semasa sibuk-sibuk nak berbuka puasa, ada kawan-kawan dalam group whatsapp Qaseh Gold bertanyakan soalan cepu emas..hihi. Ye lah, katanya soalan tu dari customer diaorang. Selalunya memang macam tu. Kalau kami ada soalan dari customer yang tak mampu kami jawab, Support group kami ni lah yang akan sama-sama kongsi idea dan maklumat. Alhamdulillah, sebab semua ahli sangat supportive. So, tini kongsikan di sini beberapa soalan berkaitan Qaseh Gold.



SOALAN BERKAITAN QASEH GOLD

1. Qaseh Gold? Produk apa tu?
Jawapan: Qaseh Gold adalah produk makanan tambahan berherba berasaskan makanan sunnah dengan gabungan 11 ramuan hebat iaitu madu, kurma, delima, habbatus sauda, air zam-zam, kismis, minyak zaitun,zaafaran, buah tiin, ginko bloba, gam arabic serta tambahan beberapa herba tempatan untuk memenuhi keperluan tertentu.

Qaseh Gold adalah produk yang HALAL, suci dan bersih serta mendapat pengiktifaran sebagai sebuah kilag yang menghasilkan produk dengan amalan pengilangan secara islamik (IMP). Bahkan produk Qaseh Gold sangat sesuai untuk semua peringkat umur lelaki dan perempuan, muda atau tua serta tidak terkecuali kepada kanak-kanak seawal usia setahun lagi.Bahkan produk Qaseh Gold begitu mesra dan serasi dengan kanak-kanak, orang-orang tua serta dewasa sehingga kita sentiasa mendapat feedback yang sangat positif daripada pengguna Qaseh Gold.

2. Produk Qaseh Gold bercampur dengan air.Adakah khasiatnya terpelihara?
Alhamdulillah, syarikat Ana Edar memang sentiasa berusaha menjaga kualiti produk Qaseh supaya standard kualiti produk Qaseh sentiasa terpelihara dan memberi kesan positif kepada semua pengguna.

3. Adakah Qaseh boleh diambil semasa datang bulan?
Ye. tiada masalah untuk terus menamalkan Qaseh semasa datang bulan

4. Kalau mengandung, boleh ke ambik Qaseh?
Jika anda sedang hamil adalah sangat digalakkan untuk mengamalkan Qaseh.Terutamanya yang sedang mengalami alahan dan keletihan melampau.Kandungan Qaseh yang terdiri daripada kurma akan membantu memberi tenaga segera kepada pengguna

5. Bagaimana nak pastikan Qaseh Gold adalah asli?
Di kotak setiap produk, sudah terdapat simbol hologram yang bersinar dan berkilat. Untuk memastikan keaslian produk Qaseh, pastikan kita mendapat produk Qaseh dari pengedar yang sah.

Boleh juga hubungi saya untuk produk Qaseh anda..

KARTINI BINTI JUSOH
013-9924660 (CALL/SMS/WHATSAPP)

U27/0225-606

https://www.facebook.com/tini.kartini.140

myself140383@yahoo.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan