Sabtu, 20 Jun 2015

Bercinta dengan produk Qaseh Gold

Assalamualaikum semua..ini kali pertama tini tulis post kat sini. Selamat berkenalan untuk semua. Blog tini ni memang berkisar tentang produk kesihatan ye. Pernah dengar tentang produk kesihatan Qaseh Gold? Sebenarnya Tini pun baru je mengenali produk Qaseh Gold ni sejak terjebak dengan Qaseh Gold Adinda beberapa bulan lepas. 
Macam mana saya boleh terjebak & bercinta dengan Qaseh Gold?hihi..meh tini story..

Lepas bersalinkan anak pertama tini, tiga bulan pertama tini susukan dengan susu ibu, eh susu badan sendiri la kan. Tapi pas habis pantang, tini mula bekerja dan susu badan drop. Sedih jugak la sebab plannya nak bagi anak minum susu badan je kan. So mula la intai-intai dalam FB produk-produk untuk membantu meningkatkan susu badan ni hah...Alhamdulillah, Allah lorongkan tini untuk mencuba Qaseh Gold Adinda.

Selepas mencuba Qaseh Adinda, tini try pulak Qaseh Kekanda untuk ayahanda tercinta. dan suami pulak amik sole. Untuk anak tini, tini berikan Qaseh Gold Junior. Alhamdulillah, semua serasi dengan produk keluaran syarikat Ana Edar ni. Akhir sekali tini ambil keputusan untuk terus bercinta dengan produk Qaseh Gold ni.

Lagipun, dah niat tini untuk berkongsi kebaikan yang ada pada produk yang berasaskan makanan sunnah ni. Tambahan pula, sejak bercinta dengan Qaseh Gold ni, dapat lah juga duit belanja tambahan kan. Meh tini share sikit tentang syarikat Ana Edar Sdn Bhd ni.

Syarikat Ana Edar Sdn Bhd adalah syarikat yang bertanggungjawab memperkenalkan produk berasaskan makanan sunnah yang dijamin halal, suci dan bersih.




Syarikat Ana Edar Sdn Bhd berpangkalan di Batu Caves, Selangor.Syarikat ini merupakan sebuah syarikat bumiputera yang dibangunkan atas kesedaran untuk memartabatkan ekonomi ummah dengan barisan produk berasaskan makanan sunnah.

Syarikat Ana Edar juga merupakan syarikat berteraskan Multi Level Marketing atau MLM yang patuh syariah dan mempunyai hasrat melahirkan ummah usahawan bertunjangkan produk pemakanan warisan anbia'.

Untuk anda yang mempercayai kebaikan yang ada pada produk makanan tambahan yang berasaskan makanan sunnah, boleh hubungi tini seperti berikut:

KARTINI BINTI JUSOH
013-9924660M (CALL/SMS/WHATSAPP)
U27/0225-606
https://www.facebook.com/tini.kartini.140

myself140383@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan