Sabtu, 19 September 2015

Cara Mengawal Kencing Manis (Diabetis) Dengan Qaseh Premier

Pagi ni saya bangun pagi seperti biasa. Maklum lah cuti-cuti sekolah ni walaupun bangun awal tapi malas juga nak mandi awal. Sekali sekala kan.Hihi. So, saya siapkan dulu sarapan pagi utnuk suami sebab walaupun saya bercuti tapi suami masih bekerja. Selepas siapkan bihun goreng, saya mulakan aktiviti mengemas dapur. Tiba-tiba dengar bunyi whatsapp masuk ke telefon. Saya tahu ni mesti wasap dari geng-geng sekolah saya dulu. Best betul geng-geng sekolah saya sebab kami saling ambil tahu dan saling menasihati antara satu sama lain. Alhamdulillah, asbab wasap menjadi penghubung persaudaraan kami.

Berbalik pada mesej wasap saya, bila saya buka wasap memang sah wasap group sekolah dah cecah beratus walaupun di awal pagi. Tiba-tiba mata saya terpaku pada satu mesej wasap daripada sahabat saya yang jauh di Marudi. Dua minggu lepas, dia baru je belikan ibu nya Qaseh Premier. Katanya ibu ada macam-macam penyakit tapi kalau boleh dia nak kurangkan paras gula dalam darah la. So, tini sarankan untuk hadiahkan Qaseh Premier untuk ibu tercinta. 



Mula-mula sekali tini perkenalkan dulu bahawa Qaseh Premier adalah produk baru yang merangkumi pelbagai makanan sunnah yang lebih padat dan berkhasiat. Sebut je makanan sunnah mana yang tidak terdapat dalam Qaseh Premier. 

Kemudian, tini sertakan juga kebaikan-kebaikan yang bakal diperolehi melalui pengamalan Qaseh Premier secara konsisten.



Setelah Qaseh Premier dipos, saya ingatkan sahabat saya untuk amalkan Premier di awal pagi dan sebelum tidur. Jangan skip-skip minum kalau tak mana nak dapat efek yang baik. 
Seminggu selepas consume Qaseh Premier saya update dari customer saya ni sama ada healing crisis ada atau tak. Kata sahabat saya ni sejak amalkan Qaseh, maknya mudah sangat rasa panas. Jadi saya nasihatkan supaya minum air kosong banyak-banyak untuk percepatkan pembuangan toksin dalam badan.

Alhamdulillah, pagi ni pula tini dapat satu wasap membawa berita yang sangat menggembirakan. 
Alhamdulillah, tini memang sangat hepi berkongsi kebaikan dengan ramai orang.



Apa lah sangat yang saya boleh tolong.Melainkan sama2  berkongsi dan menyebarkan kebaikan

Untuk anda yang masih tercari-cari sesuatu yang terbaik untuk ayah bonda cepat- cepat hubungi tini ok.


KARTINI BINTI JUSOH
014-2907448

Tiada ulasan:

Catat Ulasan