Khamis, 17 September 2015

Rahsia Pikat Suami Dengan Gojes

Assalamualaikum dan selamat pagi.
Tak sempat malam tadi nak berblog. Menidurkan si anak yang tak nak tidur.Last-last maknya pulak tertidur. Hehe. Pagi tadi, sembang-sembang dengan kawan pasal wajah berseri-seri. Warna muka pinky-pinky cantik la kan?Nampak segar. Muka cantik dan berseri selalu adalah rahsia pikat suami kita.Jom, saya share sikit apa produk yang boleh buat muka kita pinky2-pinky sokmo and selalu dan semestinya boleh jadi rahsia hebat untuk pikat suami.

Bulan September ni, tambah-tambah lak gaji tadi kan, banyak la saya dapat wasap dari kengkawan yang bertanyakan hal Gojes, Si Pinky yang memikat. Yang penting Si Gojes ni adalah rahsia pikat suami kita.So, apa penerangan saya? Gojes dihasilkan dengan matlamat supaya kita bercantik-cantik secara halal untuk yang halal sahaja. Menarik kan?
Usahakan konsisten dengan Gojes ni.Sebab dalam Gojes ni ramuannya memang sangat berkhasiat. Meh, kita selidik satu daripada ramuan istimewanya iaitu bunga sakura. Seperti yang kita tahu bunga sakura ni bunga yang glamer kat Jepun.Tau ke bunga sakura?



Ni contoh bunga sakura. Warnanya cantik kan? Bung Sakura sangat unik kerana hidup dalam tempoh 1-2 minggu sahaja untuk setahun. Jom kita bandingkan sikit ngan kotak Gojes.



APA KELEBIHAN BUNGA SAKURA DALAM GOJES?

1. mengecilkan pori
2. menyerlahkan warna pink pada wajah
3. memperbaiki tekstur kulit
4. menyokong kelembapan kulit
5. sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kulit

ADAKAH ANDA TAHU? 
1.Bunga sakura digunakan sebagai simbolik kepada kecantikan bagi wanita Jepun. 
2.Bunga sakura sangat kaya dengan kandungan bahan antioksidan dan anti radang yang dapat merawat masalah kulit.
3. Mengandungi minyak jojoba yang dapat menghilangkan sel kulit mati sehinggan menghasilkan wajah yang cerah dan putih
4. Bunga sakura juga dapat melembapkan kulit, menghasilkan sel baru pada kulit dan mengatasi kulit kusa

Sekarang kita dah tahu betapa tingginya khasiat bunga sakura dalam Gojes ni sehingga mampu memberikan wajah yang cantik dan berseri. Bukankah wajah berseri dan cantik adalah rahsia untuk pikat suami? 

Selain daripada kecantikan wajah untuk rahsia pikat suami, jangan lupa bahawa hati suami adalah milik Allah. Dekatkan diri kita kepada Allah dengan amalan-amalan terbaik kita kerana Allah pastinya tidak akan pernah meninggalkan kita sendirian.

Saat hati kita kuat dan yakin pada Allah, seri dan Nur sebenar akan terpancar ke wajah kita. Inilah rahsia terhebat untuk kita pikat suami. Bukankah sudah janji Allah, selagi mana kita menjaga urusan Allah, maka selagi itu Allah akan menjaga urusan kita. 

Jadi, jangan terlalu fokus pada kecantikan wajah sahaja untuk pikat suami tapi ikatlah hati kita kepada Allah. InsyaAllah hati yang terikat pada Allah adalah hati yang sentiasa tenang sehingga Nur sebenar terpancar pada seri wajah kita. Dan saya sangat yakin Nur inilah adalah pengikat hati suami kepada kita.

Jika anda yang ingin mencuba Qaseh Gojes, jangan segan utnuk menghubungi tini seperti di bawah. Penghantaran percuma akan dilakukan di Jerantut. Dan sedikit cas penghantaran untuk anda yang berada di Jengka dan Kuala Krau. 

#QASEH UNTUK CANTIK#

KARTINI BINTI JUSOH
014-2907448
FB: Tini Kartini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan