Isnin, 14 September 2015

Rahsia Wajah Cantik hanya dengan Sapuan Ringan

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. 

Bercerita tentang wajah yang cantik, saya yakin semua orang memang ingin kelihatan cantik. Tapi yakin lah setiap kita memiliki kecantikan tersendiri. Cantik itu kan subjektif. Jika bukan kerana kita ini cantik dan indah, mustahil begitu mudah ibu dan ayah begitu menjaga dan menyayangi kita. Jadi kena ingat, cantik itu subjektif. Yang penting bagaimana kita nak menyerlahkan kecantikan kita mengikut batas syarak dan menggunakan produk yang halalan toyyiban lagi suci. So, jom kita bongkar satu rahsia wajah cantik hanya dengan sapuan ringan sahaja.

Syarikat Ana Edar memahami kehendak umat Islam yang mencari produk kosmetik halal dan suci yang begitu mesra pengguna yang mana boleh dibawa dalam solat. Bahkan, produk yang dihasilkan adalah produk bumiputera dan berasaskan ramuan terpilih yang sudah menjalani kajian dan penyelidikan. Jadi, untuk anda yang ingin wajah cantik hanya dengan sapuan ringan, tini perkenalkan bedak kompek halal dari Syarikat Ana Edar.

BEDAK KOMPEK 

Bedak kompek ini terdiri dari satu warna sahaja yang dapat dipadankan dengan semua tona kulit. Bedaknya sangat halus, tidak bertompok dan dapat mengawal minyak pada wajah yang berlebihan.
Oh ye, span bedak ni terletak kat bahagian belakang. Senang dibawa ke mana-mana sebab slim je bentuk bekasnya. Kemudian memang bedaknya sangat best.

Masa tini guna kali pertama dulu risau jugak sebab warna kulit tini ni agak gelap, risau kalau nampak bercapuk kan. Alhamdulillah, rupanya sangat selesa bila kita dah pakai dan sangat senang diratakan ke muka dan yang paling best muka rasa ringan je.Tak de la kita beria je tempek bedak ni tebal-tebal kat muka. memang sangat best.

RAMUAN BEDAK KOMPEKA

1. Ekstrak manggis
2. Gamat
3. Vitamin E
4. Minyak Zaitun

Khasiat Manggis
Manggis mempunyai sifat antibakteria di mana ia dapat merawat masalah kulit atau inflamasi yang berlaku pada kulit seperti jerawat, noda hitam, kulit berminyak dan kulit kering. Bahkan isinya juga santa kaya dengan vitamin C

Khasiat Gamat
Kaya dengan protein (asid amino), vitamin dan mineral.Ia terdiri daripada lebih 50 jenis nutrien yang dapat memberikan efek positif kepada kulit seperti mengurangkan alahan, memudarkan parut serta merawat sel atau tisu rosak

Khasiat Minyak Zaitun
Sangat tinggi vitamin E di mana vitamin E sangat baik untuk kulit wajah yang cantik. Penggunaan minyak zaitun mampu melindungi kulit daripada rosak akibat pancaran cahaya matahari. Minyak zaitun juga mampu mengatasi masalah kulit berminyak pada wajah.


Yang pasti, bedak kompek ini adalah HALAL dan suci.

KEBAIKAN BEDAK KOMPEK

1. menjadikan wajah cantik dengan sapuan ringan
2. Wajah tidak bertompok atau bercapuk
3. Mengawal minyak berlebihan pada wajah
4. Sangat ringan dan bebas pada wajah
5. Memudarkan parut
5. Mencegah jerawat
6. Menutup cela pada wajah

Dengan harga RM 35 sahaja tini yakin bedak ini mampu milik dan saya yakin anda akan berpuas hati dengan hanya sekali sapuan sahaja.

Untuk mendapatkan bedak kompek, boleh berhubung dengan saya seperti di bawah.


KARTINI BINTI JUSOH
013-9924660
FB: Tini Kartini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan