Sabtu, 19 September 2015

Tips Sentiasa Sihat Dengan Qaseh Gold

Alhamdulillah, cuti sekolah pun dah bermula hari ni.Seronok rasanya boleh melepak kat rumah.melepak? sebenarnya ke hulu ke hilir juga untuk siapkan kerja-kerja rumah.Tapi yang pasti tini dah telan qaseh adinda tiga sudu pagi ni.Rupanya kerja kat rumah lagi memenatkan dari kerja kat sekolah.memang salute surirumah-surirumah dunia ni.Inilah tips saya untuk sihat dengan Qaseh Gold. Qaseh Adinda adalah pilihan saya untuk memulakan hari-hari saya.
Bagi tini, Adinda memang sangat membantu mencergaskan badan dan menghilangkan keletihan. Maklum lah tugas harian surirumah ku bermula hari ni.


Anakanda saya baru tidur.Selepas saya bagi dua sudu teh qaseh junior, dia bersarapan dengan bihun goreng yang tini masak.berselera makan bihun goreng.Kalau tini goreng kueyteow dia akan muntahkan balik.mungkin xsedap kut bagi dia..hihi.Tapi alhamdulillah,setakat ni memang bab makan takde masalah. Ada kawan bagitau anak dia kurang selera makan.Tapi sejak amalkan Qaseh Junior, selera makan anaknya bertambah.Tini pulak tak tau la ngan Azra ni.tapi setiap kali kita bagi makanan tak pernah lagi tolak. Atau mungkin dia berselera makan sebab sejak dari kecik lagi dah amal Qaseh Junior ni.Azra ni kalau dah dapat Junior memang akan menjilat-jilat sampai licin la sudunya.


Suami saya pula pernah alami kemalangan dulu. So memang selalu ada masalah dengan belakangnya. Tak boleh buat kerja berat sangat takut sakit belakang datang lagi. Dulu saya pernah bagi suami amalkan Qaseh Kekanda, tetapi sejak Qaseh Premier berada di pasaran, saya memang paksa suami ambil Qaseh Premier. Alhamdulillah, suami saya kata dia makin cergas. Syukur sangat,
Mungkin kami sekeluarga memang serasi dengan Qaseh Gold. Lagipun Qaseh Gold memang makanan tambahan terbaik berasaskan pelbagai makanan sunnah.

NAK TAHU KENAPA SAYA PILIH MAKANAN SUNNAH?

1. Qaseh Gold telah menjalani ujian dan kajian terperinci dan memang sudah terbukti bahawa makanan sunnah sendiri adalah makanan yang mengandungi antioksidan yang tinggi dan mengandungikhasiat yang sangat banyak.

2. Makanan sunnah juga sudah termaktub dalam Al-Quran sebagai makanan yang baik

3. Lagipun makanan sunnah ni adalah makanan amalan Nabi dan para sahabat.


Bagi anda yang ingin mencuba Qaseh Gold untuk seisi keluarga atau untuk diri sendiri, jangan segan utnuk menghubungi tini seperti di bawah.

KARTINI BINTI JUSOH
014-2907448
FB: Tini Kartini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan