Selasa, 15 September 2015

salam satu malaysia

assalamualaikum dan selamat menyambut hari malaysia.

Hari ni hari cuti yang dinanti.best juga bila tengah-tengah minggu kita dapat bercuti.Boleh la merehatkan otak dari tugasan sekolah.Semalam dah balik lewat petang.buat tuisyen untuk anak2 pelajar tingkatan empat.Tahun ni asyik cuti je, silabus pun tak sempat nak dihabiskan.huhu

So, apa yang anda buat hari ni?saya ni dari pagi lagi dah di dapur.Masak nasi goreng je pagi.Lepas tu kemaskan dapur pula.Sarapan kul 8.00 dah readi.Tapi kul 10 tadi, suami saya dah minta makanan lagi.Katanya lapar.Hadoi, kesian pula kan.So, saya menggoreng keropok ikan dan sedikit keropok beras bekalan dari kampung hari tu.

Anakanda saya pun bukan main juga.Asyik makan juga.haha.Tak pe la, bukan selalu saya boleh berada lama dalam ruangan kegemaran saya, iaitu dapur.

Lepas makan keropok, suami bagitahu dia lupa teguk qaseh premier awal pagi tadi.So, boleh aje dia ambil premier dan teguk kat depan peti ais tu.Yang peliknya bukan bersungguh lagi dia teguk sampai ditekan- tekan botol tu sambil meneguk. Bila saya tanya kenapa, katanya premier dia dah habis.Erm..patutla...



Alhamdulillah, dah habis premier tu.Yang penting khasiat premier tu dapat diserap sepenuhnya oleh badan.Oh ye, suami saya ni pakai spek.Rabun orangnya.sebab tu saya bagi Premier.Qaseh Premier boleh bantu atasi masalah rabun tau.InsyaAllah boleh beransur sembuh.

Kalau hari biasa, selalu juga suami saya merungut sakit badan.Saya ni tengah2 malam pun pernah panaskan tungku untuk suami bertungku.Tapi alhamdulillah, sejak amalkan qaseh premier ni dah jarang dia mengadu sakit.Serasi agaknya badan suami saya dengan premier.



Gambar kat atas tu adalah kandungan dan ramuan istimewa qaseh premier.yang penting qaseh premier sarat dengan pelbagai makanan sunnah dan dijamin halal.

Nak dapatkan khasiat terbaik premier? Boleh hubungi tini seperti di bawah.Penghantaran boleh dilakukan sekitar Jerantut, Jengka dan Kuala Krau.

KARTINI BINTI JUSOH
013-9924660
fb- Tini Kartini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan