Selasa, 18 Ogos 2015

Kandungan Qaseh Gojes untuk kulit cantik bebas parut

Masalah kulit berjerawat dan berparut selalu dihadapi oleh golongan remaja kita. Saya sendiri adalah remaja yang berdepan dengan masalah jerawat batu satu masa dulu. Saya terpaksa berpantang selama setahun untuk pelbagai jenis makanan laut seperti udang, sotong dan ketam. Keadaan kulit wajah yang sangat teruk dulu menjadikan saya seorang yang suka memencilkan diri dan sangat rendah diri. Memahami masalah yang dihadapi oleh ramai remaja kita, maka GOJES dihasilkan dengan formulasi unik untuk membantu merawat masalah kulit dari dalam.

Qaseh Gojes ni sebenarnya baru je dilancarkan.Antara produk termuda dalam team qaseh.Tetapi setakat ni permintaan memang laju sebab sangat membantu mengatasi masalah kulit dengan cepat dan pantas.

Untuk yang menghadapi masalah kulit berminyak, kulit berparut, berjerawat, masalah kulit kusam, dan pelbagai masalah kulit lagi memang disyorkan untuk mengamalkan produk Qaseh Gojes.



APAKAH KANDUNGAN QASEH GOJES?



1. Argan
2. Bunga Sakura
3. Kolagen Marin
4. Cuka Kurma
5. Astaxanthin
6. Teratai
7. Buah Ceri

Kesemua bahan utama untuk menghasilkan GOJES mempunyai pelbagai khasiat yang berbeza dan dapat menegangkan kulit serta menyelesaikan pelbagai masalah kulit kita.

Bagi anda yang ingin mendapatkan produk Qaseh GOJES, boleh hubungi tini segera dengan tawaran yang sangat menarik.

KARTINI BINTI JUSOH
013-9924660
myself140383@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan