Sabtu, 22 Ogos 2015

Qaseh Gold Adinda


Ramai yang masih tertanya-tanya tentang produk Qaseh Gold Adinda. Qaseh Gold Adinda biasanya tini panggil qaseh adinda aje.Inilah produk pertama di bawah jenama qaseh yang tini cuba.Bukan lah tak pernah dengar tentang produk qaseh tetapi tak berani nak mencuba.Alhamdulillah,selepas membeli dan mengamalkan Adinda dengan konsisten, tini rasa tini dah seronok menggunakannya.


KENAPA SAYA YAKIN DENGAN QASEH GOLD?

mulanya saya kaji dulu kandungan qaseh adinda ni.Bila saya tahu ramuan istimewa qaseh adinda, saya mula kaji kebaikan setiap ramuan.Pertama sekali saya kaji ialah kandungan utama bahannya iaitu kurma. Buat saya terkesima sekejap sebab sebelum ni memang tahu kurma ru sangat bagus tapi tak pernah pulak nak kaji details.

http://qaseh83.blogspot.com/2015/06/kelebihan-kurma-sebagai-ramuan-utama.html?m=1

Selepas tahu tentang kurma, saya beralih pula pada kebaikan madu,habatus sauda, minyak zaitun dan sebagainya.Alhamdulillah, saya akhirnya yakin qaseh adinda boleh memberi efek pisitif pada saya.
Tini share kan kandungan qaseh adinda yang dah buat saya jatuh hati.



Selain daripada 11 kandungan makanan sunnah, qaseh adinda juga terdiri daripada 3 herba tempatan khusus untuk kesihatan dalaman wanita.

SIAPA YANG BOLEH AMBIL QASEH ADINDA?


Jika anda seorang wanita dan menghadapi masalah seperti di atas.Berusia 13 tahun ke atas jangan risau untuk mencuba qaseh gold adinda.
1.wanita surirumah yang kerjanya bermula bila mata dicelik pagi hari hingga terpejamnya semula mata di malam hari
2. wanita berkerjaya
3.wanita yang busy dengan biznes hibgga ke malam
4.ibu mengandung yang alahan.
5.ibu mengandung yg bermasalah dengan Hb
6.wanita mengandung yang bekerja
7. wanita yang mengalami masalah dalaman seperti keputihan, haid yang tidak teratur dan  fibroid
8.wanita mengandung yang menunggu hari bersalin
9.wanita berpantang
10.wanita  menyusukan anak
11. wanita yang nak susu badan meriah

APA ISTIMEWANYA BELI DENGAN SAYA
Jika anda membeli qaseh gold dari tini, saya akan sertakan dengan free consultation sepanjang pengambilan qaseh adinda. InsyaAllah, sebarang pertanyaan akan dilayan dengan baik

Jadi untuk mendapatkan qaseh Adinda, boleh hubungi terus tini seperti di bawah.COD sekitar Jerantut dan Bandar Pusat Jengka

KARTINI BINTI JUSOH
0142907448
myself140383@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan