Khamis, 20 Ogos 2015

Mengatasi Masalah Sakit Saraf denga Qaseh Premier

Sakit saraf tidak mengenal siapa dan umur. Faktor umur bukan menjadi faktor terpenting untuk masalah saraf. Ada yang menghadapi masalah saraf sejak kecil sehingga besar, Ada yang sakit saraf sehingga merasa sakit belakang yang amat sangat dan ada yang terkesan dengan masalah sakit saraf ini. Sesetengah pesakit saraf ,mengalami sakit belakang yang melampau dan ada yang sakit sehingga tidak mampu bergerak atau berjalan. 

KENALI TANDA SAKIT SARAF

1. Sakit Belakang
 Adalah perkara biasa bagi mereka yang menghadapi sakit belakang biasa akibat urusan harian. Namun, jika anda sakit belakang secara terus dan tidak tertahan menanggung sakitnya, mungkin itu petanda awal bahawa sarafnya sudah tidak berfungsi dengan baik. 

2. Sukar tidur malam
Jika anda menghadapi masalah sukar tidur malam akibat kesakitan bahagian belakang, itu memang satu tanda sakit saraf dan anda perlu berasa risau dan segera ke hospital. Kesukaran untuk tidur malam kerana sakit badan juga antara tanda sakit saraf.

3. Sakit yang amat sangat seolah-olah dibakar
Ada sesetengah kes pesakit saraf yang menghadapi iritasi seperti rasa menyucuk atau terbakar pada bahagian tertentu. Keadaan ini menjadikan pesakit saraf sangat tidak selesa dan menghadapi masalah emosi yang tak stabil. Mereka lebih sensitif dan merasa tertekan akibat rasa tidak selesa yang berterusan.

BAGAIMANA MENANGANI SAKIT SARAF

1. Postur badan yang betul
Sentiasa mengekalkan postur badan yang betul semasa duduk, berdiri, berjalan mahu pun melakukan aktiviti harian lain sekalipun membengkok untuk mengangkat barang. Postur badan yang salah akan mempengaruhi keadaan fizikal seseorang

2. Dapatkan rawatan segera
Biasanya pesakit akan menjalani ujian imbasan MRI (Magnetic Resonance Imaging) yang dapat mengesan kedudukan saraf yang tidak berfungsi dengan baik.


3. Untuk menangani sakit saraf juga, tini cadangkan untuk anda mengamalkan qaseh gold premier yang memberi kebaikan tambahan untuk pesakit saraf.






tini sertakan beberapa testimoni menarik pengalaman daripada pengguna qaseh premier



e

Jika anda berminat untuk mencuba qaseh gold premier untuk mengatasi masalah saraf dan yang berkaitan, boleh hubungi tini

KARTINI JUSOH
0139924660
myself140383@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan