Ahad, 16 Ogos 2015

karnival sains dan sihat bersama qaseh

Assalamualaikum dan selamat malam
 Alhamdulillah, karnival sains peringkat negeri Pahang sudah selamat berlangsung.Dua hari berkampung di sekolah buat diri rasa penat juga.tapi alhamdulillah, seronok juga sebab dapat pengalaman baru.

Pengalaman bersama guru-guru hebat yang menjadi hakim negeri buat saya terasa kerdilnya diri dan ilmu yang saya ada.Alhamdulillah, dalam kelam kabut menguruskan pertandingan dan membantu para hakim dapat la jugak kumpul gambar pelajar yang bersungguh-sungguh dalam pertandingan ni.




tapi sayang juga sebab tak sempat nak ambil banyak gambar.busy je dengan urusan di bahagian bot solar jadi snap je sikit2 gambar untuk simpanan sendiri.

Untuk tini sendiri, berada dalam bahagian bot solar memberi pengalaman baru.Sebelum ni memang tak pernah tahu pun tentang pembinaan bot solar. Pembinaan bot solar rupanya mesti dibuat sendiri di sini sebelum dipertandingkan keesokan harinya.



ni je gambar yang sempat snap.Maklumla jadi urusetia ni sempat curi- curi masa je. So, semua peserta memang bersungguh-sungguh menyiapkan bot masing- masing. Selain menyiapkan bot, peserta juga perlu menyiapkan slaid power point mereka untuk tugasan pembentangan di hadapan hakim. Agak padat jug masa yang diperlukan untuk peserta mnyiapkan tugasan mereka.

Alhamdulillah, esoknya pertandingan bermula pada pukul 3 petang memandangkan cuaca yang kurang elok pd waktu paginya. Pada pukul 4.45 petang semua peserta selesai mempertandingkan bot mereka. Juara bertahan, Kuantan mengungguli pertandingan.Tahniah buat semua peserta kerana mereka telah berjaya berusaha dengan bersungguh-sungguh sepanjang pertandingan berlangsung.

Semoga team Kuantan akan meneruskan kecemerlangan mereka di peringkat kebangsaan.

Oh ye, sepanjang menguruskan pertandingan, peneman tini adalah sole dan qaseh adinda.memang sangat membantuencergaskan badan dan mengurangkan rasa penat.


Untuk anda yang sangat sibuk dan selalu kepenatan, boleh la mencuba produk qaseh gold.InsyaAllah, kesannya adalah terbaik
Hubungi tini seperti berikut

Kartini Jusoh
013-9924660
myself140383@yahoo.com
fb-:Tini Kartini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan