Selasa, 25 Ogos 2015

Keistimewaan Qaseh Gold Junior Untuk Anak-Anak

Assalamualaikum semua

Malam ni anakanda kesayangan saya beradu awal lagi.Jadi sempat la saya jenguk blog saya lebih awal. Ditambah dengan tugasan kerja sekolah yang mesti disiapkan malam ni juga.Erm..Sebelum tidur tadi, saya sempat sapukan sedikit Qaseh Gold Junior ke roti untuk disuap kepada Azra saya. Bukan main laju lagi Azra makan.Kena sungguh selera Azra dengan Qaseh Junior ni. 

APA ITU QASEH GOLD JUNIOR
Qaseh Gold Junior merupakan makanan tambahan yang terdiri daripada gabungan makanan sunnah dan tambahan beberapa ramuan lain yang memberi khasiat tambahan untuk anak-anak.




RAMUAN ISTIMEWA QASEH JUNIOR
Qaseh Gold Junior atau Qaseh Junior ni merupakan rumusan daripada 15 ramuan hebat seperti kurma, madu, kismis, delima, minyak zaitun, gingko, buah tiin, garam bukit, zaafaran, gam arab dengan tambahan bayam, badam dan pegaga.

Bagaimana Bayam menjadi pilihan yang baik untuk anak-anak
Bayam sangat kaya dengan sumber vitamin terutamanya vitamin K yang akan membantu penyerapan Kalsium dengan lebih baik.

Selain itu, bayam juga membekalkan zat besi yang membantu dalam pembinaan sel darah merah. Pembentukan sel darah merah adalah penting kerana sel darah merah adalah medium yang akan mengangkut Oksigen ke seluruh badan. Pentingnya bayam ni kepada anak-anak kita kerana pengangkutan Oksigen yang cekap ke otak akan menghasilkan anak-anak yang cergas dan cerdas. Patut la minum Junior, anak2 jadi mudah menghafal.

Pegaga Menambah Nilai Untuk Junior

Pegaga sudah diakui kehebatan nya dari segi kesihatan kita. Ia kaya dengan vitamin A dan C serta zat besi.
Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) telah mengiktiraf pegaga sebagai herba menjana kecerdasan berfikir terutamanya di kalangan kanak-kanak. Saya memang selalu mendapat feedback positif dari ibu-ibu yang mengamalkan Qaseh Junior untuk anak-anak mereka. Anak-anak mereka menjadi lebih bersemanagt untuk ke sekolah dan yang paling ketara anak-anak mereka suka belajar dan mudah menghafal.

Pilihlah Badam untuk anak-anak

Badam rupanya adalah makanan yang sangat baik dan mempunyai 1001 kebaikan sama ada kepada orang tua, dewasa apatah lagi kepada kanak-kanak.Kandungan protein dalam badam adalah 20 kali ganda lebih banyak dari protein yang ada dalam bijirin lain. Selain memberi tenaga tambahan, badam juga sangat membantu dalam proses tumbesaran anak-anak dan membantu perkembangan otak kanak-kanak supaya lebih bijak. Kita selalu dengar perkembangan tulang dipengaruhi kalsium dan fosforus. Tahukah anda yang badam mengandungi kalsium dan fosforus yang tinggi jika dibandingkan dengan elemen susu dan keju. Anak-anak yang amal Junior akan mendapat khasiat dari kalsium dan fosforus ni.

KEISTIMEWAAN DAN KELEBIHAN QASEH JUNIOR UNTUK ANAK-ANAK

1. mencerdaskan minda
2. merangsang daya tumpu
3. membekal tenaga dengan glukosa dan fruktosa
4. meningkatkan sistem imun untuk perlindungan jangkitan penyakit
5. melegakan demam, batuk, selesema dan asma
6. menambah selera makan anak-anak

TESTIMONI PENGGUNA QASEH JUNIOR







Untuk mendapatkan produk hebat Qaseh Gold Junior, anda boleh hubungi tini seperti di bawah. Khas untuk semua customer tini, pembelian anda akan disertakan dengan konsultasi percuma.

KARTINI BINTI JUSOH
013 9924660
myself140383@yahoo.com





Tiada ulasan:

Catat Ulasan