Isnin, 26 Oktober 2015

QASEH JUNIOR UNTUK SISTEM IMUN ANAK LEBIH KUAT

Assalamualaikum..Musim jerebu ni fokus kita pastikan untuk anak-anak.Apa yang kita risau? Kita kena pastikan sistem imun anak-anak lebih kuat. Jadi, tajuk entry tini malam ni ialah Qaseh Junior untuk sistem imun anak lebih kuat.

APA ITU SISTEM IMUN?
Sistem imun ialah satu sistem struktur dan proses biologi dalam badan manusia yang melindungi badan manusia serta melawan penyakit.

APA KESAN PENGGUNAAN UBATAN ATAU ANTIBIOTIK PADA SISTEM IMUN

Sistem imun ialah sistem semulajadi pada tubuh untuk melawan penyakit. Apabila antibiotik digunakan, antibiotik hanya membantu sistem antibodi semulajadi untuk berfungsi dalam jangka masa yang pendek. Sedangkan realiti yang berlaku, sistem imun semulajadi kita akan tertindas untuk jangka masa panjang akibat penggunaan antiniotik

APA KESAN PADA ANAK?
Apa yang merisaukan kita ialah jika anak sering diberikan antibiotik, sistem imun anak akan lemah untuk jangka masa yang lama. Oleh itu, adalah lebih baik kita membiarkan sistem imun anak menjadi kuat dengan menggunakan bahan semulajadi.

QASEH JUNIOR UNTUK SISTEM IMUN YANG KUAT

Qaseh Junior ialah ramuan hebat yang terhasil dari bahan-bahan semulajadi. Ianya sangat kaya dengan gabungan pelbagai makanan sunnah yang dapat memenuhi keperluan nutrien dalam badan anak-anak.

ramuan qaseh junior


Kalau dikaji kandungan Qaseh Junior, ramuan habatus sauda dan gam Arab adalah ramuan yang meningkatkan sistem imun anak-anak kita. DItambah lagi dengan kehadiran kurma, madu, delima, ginko, dan zaitun yang mempunyai fungsi antioksidan. Ini akan menggalakkan sistem imun lebih kuat.

KENAPA SAYA SAYANG QASEH JUNIOR?

Inilah pilihan yang tini ada semasa anak sulung tini yang kerap demam. Mungkin kerana dia adalah penghidap jantung berlubang maka sistem imunnya sedikit lemah berbanding bayi lain. Bayangkan bagaimana setiap bulan penambahan berat Azra hanya beberapa ratus gram sahaja sedangkan bayi lain lebih sekilo setiap bulan. Tini berusaha memberikan Junior seawal 5 bulan 28 hari memandangkan ini sahaja pilihan ikhtiar yang tini ada. Alhamdulillah, Azra sangat serasi dengan Junior. Berkat istiqamah dan harapan yang tidak pernah putus, Azra dah jarang demam, kurang selesema mahu pun sakit. 

Saya tahu bukan Qaseh Junior yang menyembuhkan anak saya tetapi Kuasa Allah. Namun kerana ikhtiar saya, maka jalan itu dimudahka Allah. Saya bersyukur kerana ditemukan dengna Qaseh Junior.

Dengan harga mampu milik, serta khasiatnya yang tak ternilai saya yakin Qaseh Junior adalah piliahn tepat untuk anak-anak kita. Hari ini kita berkira untuk mengeluarkan demia kesihatan anak-anak.APa akan jadi jika esok anak kita tidak sihat?Bolehkan wang mengembalikan kesihatan nya semula.

"MENCEGAH ITU LEBIH BAIK."

Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi tini seperti di bawah. Jika anda berada sekitar Jerantut, Bandar Pusat dan Kuala Krau boleh hubungi tini untuk penghantaran. Tapi jangan risau jika berada di luar kawasan tersebut, pos kan ada!!

SAYA AMAL, SAYA KONGSI DAN SAYA JUAL

KARTINI BINTI JUSOH
KONSULTAN QASEH GOLD
014 2907448





Tiada ulasan:

Catat Ulasan