Selasa, 6 Oktober 2015

TIPS KELUARGA SIHAT DENGAN SET MINI KELUARGA QASEH

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya ke pejabat pos agak lewat petang tadi. Petang juga saya dapat order dari Sarawak yang nak kan Qaseh Junior untuk buah hati kecilnya yang sedang selesema. Musim sekarang yang kuat sangat dengan jerebu memungkinkan anak kecil kita dijangkiti demam dan selesema. Jika anda sudah memiliki Qaseh Junior, up kan pengambilan Qaseh Junior setiap hari supaya bertambah antibodinya dan mengelakkan demam.

OK, untuk hari ni tini nak sharekan satu rangkaian produk Qaseh yang sangat penting untuk kesihatan keluarga.

TIPS KELUARGA SIHAT

1. Mengamalkan set mini keluarga 

KANDUNGAN SET MINI KELUARGA

# Qaseh Kekanda
# Qaseh Adinda
# Qaseh Junior

Qaseh Kekanda boleh dimiliki dan diamalkan untuk si ayah dan ahli keluarga lelaki yang dah berusia 13 tahun dan ke atas.

Qaseh Adinda pula boleh dimiliki dan dan diamalkan oleh wanita atau perempuan yang sudah berusia 13 tahun dan ke atas.

Manakala Qaseh Junior adalah makanan tambahan terbaik untuk anak-anak syurga seusia 6 bulan dan ke atas sehingga usia 12 tahun.



Untuk memastikan setiap ahli keluarga anda sihat, Qaseh membekalkan nutrien yang sangat diperlukan oleh badan supaya badan sentiasa sihat dan kuat.

Kandungan Qaseh juga yang mengandungi herba terpilih yang dapat mengatasi masalah dalaman wanita dan lelaki. 

Manakala Qaseh Junior dilengkapai dengan nutrien tambahan daripada badam dan lain-lain yang dapat menguatkan daya ingatan dan meningkatkan ketajaman IQ anak-anak.

Beberapa testimoni yang dapat dikongsi tentang kebaikan Qaseh,





2. Selain daripada mengamalkan set mini keluarga Qaseh, tini mengesyorkan untuk ibu-ibu menjaga pemakanan ahli keluarga. Hanya ibu yang berkuasa menentukan menu sihat untuk ahli keluarga serta menyumbang kepada kesihatan keluarga yang lebih sejahtera.

3. Walaupun cuaca berjerebu, ibu bapa perlu memastikan anak-anak dan ahli keluarga lain untuk melakukan senaman ringan. Aerobik di dalam bangunan adalah digalakkan kerana aerobik akan mempercepat pengeluaran peluh dengan pelbagai aktiviti yang sangat cergas.

4. Akhir sekali, kebersihan rumah adalah sangat penting kerana kebersihan adalah sebahagian daripada iman. Ibu bapa dah boleh menggalakkan anak-anak mereka untuk mengemas rumah apabila mereka sudah memahami tutur kata kita.

Untuk anda yang ingin mendapatkan set mini keluarga anda boleh menghubungi saya seperti di bawah.

SAYA AMAL, SAYA SHARE DAN SAYA JUAL

KARTINI BINTI JUSOH
KONSULTAN QASEH GOLD
014-2907448

Tiada ulasan:

Catat Ulasan